Squad 2

jag kände att jag inte borde bowla, men jag hade kommit överens med mig själv att jag skulle bowla två starter så det var bara att pallra sig till hallen vid 17. ojojoj vad jag inte fick ihop armar och ben i början. det sitter verkligen i huvudet, men jag försöker övervinna det hela. jag kan! men jag tror att mitt första resultat ska vara lugnt. nu sitter vi på restaurang bugui för att äta middag, jag & mina reskompisar :) ikväll blir det hemmamys, en film för att sen ta igen lite timmars sömn. ska ju förhoppningsvis upp tidigt imorgon :) hur mår Sverige? behöver jag nämna att det är varmt här? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0