mys med vovvarna

yepp, har kommit så långt i dagens planering att jag kan mysa resten av dagen. & det gör jag med mina små vänner (bild v: kenzo, h: rambo). har idag hunnit med att boka resa till Thailand/Wien i sep/okt. WBT och EBT stopp :) såg även idag att jag leder damernas ranking på Europatouren, kul! :) Blev även ett stopp på banken för lite ärende. Sen tog jag cykeln till gräddhyllan & här är jag NU! myyyyys. kanske blir lite träning ikväll, min kropp ville inte alls imorse och det har inte riktigt blivit bättre. men förhoppningsvis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0