here we go again

kloten är redo, väskan är packad, imorgon bär det av till Baaaarcelona! (och klockan är 23:58) yay. jag blev klar tidigare än förväntat. - tidigare idag träffade jag moster med man och kusiner, blev middag på gräddhyllan. all möjliga sorters maträtter, mest för att jag är kräsen. haha, räkor på rostbröd, köttfärs med tacochips, älgfärspaj med svamp (orsaken till att fröken lilltuss skapade buffé). sen klassiker sockerskaka med bär, nutella och vaniljsås till efterrätt. mums! -nu ska jag krypa ner i min säng & njuta av de 5,5h sömn jag får om jag har tur! vi hörs imorgon påväg till flygplatsen :) godnatt xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0