hej sol, bad och bowling!

vi har anlänt, vi har badat, vi har solat, vi har tittat bowling och vi har shoppat (på supermarket). lite för varmt om man nu får säga så men va tusan, jag biter ihop! träffat massa gamla vänner, sååå kul :) inte sett dom på år! imorgon ska vi se till så att poolen inte behöver vara ensam & att någon tar vara på sällskap av solen. :) hehe. kanske får för mig att bowla imorgon, funderar fortfarande. vi får se, har ju egentligen sagt att jag ska hålla "semester" onsdag & torsdag. blir en surprise! :) Nu ska jag och mina resvänner beställa mat, yumyum! X



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0