goooood eftermiddag!

jag är en oerhört bekväm människa, får jag chansen att ligga kvar i sängen så gör jag det (helst hela dagen). idag såg man möjligheten att ligga kvar lääänge. tittade på en film, Paranormal Activity 3. tänk att sånna filmer kan vara läskiga även mitt på ljusa dagen? damn. för er som inte vet vad det innebär är det alltså typ hemsökta hus/familjer. fast lite läskigare än snittet. sjukt intressanta men man sitter ändå och håller för ögonen för att det känns bättre! hahaha. :') nu får det iallafall vara slut på detta, upp och hoppa. dags att röra sig mot bowlinghallen för träning. först en sväng på stan för att boka lite resor, Thailand & Wien står på schemat i sep/okt. vad ska ni hitta på idag? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0