tre

jag är glad att jag inte behöver vara utomhus just nu, minus 10grader - NEJTACK! det går fetbort.

den här dagen, blev DH till frulle. haha låg kvar i sängen till typ 12. kunde inte somna igår för att jag hade ont i min stackars mage. låg uppe ett bra tag med knip, men somnade till slut. slutade gjorde dock inte magknipen, haft ont hela dagen. tills jag insåg att det enda jag ätit det senaste dygnet var clementiner. wooopsie. mötet och träningen var lite plågsam, sen fick jag äntligen i mig lite mat. kvällsmys på kollektivet! vi beställde hem lövbiff, min favorit. köpte även jordgubbskräm & glass. haha inte till att blanda men bästa medicinen för sjuka barn ;)

nu ska vi kolla på amerikan pie the wedding, det är humor det!

ska nog börja packa snart.. astaggad.
hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0