saying goodbye is not hard when you know there will be a hello, soon very soon

hejdå Jaime & Michael. vi ses om en vecka!
gårdagen spenderades i en bowlinghall, jag spelade match med mina boys - J & M fick lära sig hur den svenska ligan går till, hur man spelar och vad det går ut på. vi förlorade dock. men jag tillåter mig själv en klapp på axeln för min insats - bowlade väldigt bra. det får gärna sitta i!
på kvällen blev det drinkar, spel och utgång här i ängelholm. riktigt bra kväll!
 
idag har det varit en latdag. somnade inte förrän vid 5, halv 6 imorse. och vaknade från och till, gav upp vid halv 2 haha. då gick jag upp, tog en dusch och vi gjorde oss klara för att gå ner på stan och titta på lite julskyltning och få i oss lite mat. åt på Restaurang city med min bror och hans flicka, mysigt värre. (vi har förresten fått massa snö, iskallt ute och det känns faktiskt som jul!)
är nöjd med deras besök då jag fick lura på de allt vad man ska äta och dricka på julen. först julbuffé, med sill, glögg, julgodis, julsnaps osv osv. idag fick de testa lussekatter och julmust. haha så kul att dom kom hit och hälsade på en sväng!
 
har varit och lämnat av dom på stationen, sagt adjö och säger hej till dom om en vecka igen!
 
vad ska jag göra nu då? joooooo.. mysa ner mig i soffan, med lite té och lussekatter, mysmusik och bästa vännerna i sällskapet. love it
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0