Godkväll

Har ni haft en bra jul?
Ja, för nu är den över. För mig iallafall. Idag var det bara att masa sig iväg till jobb och se glad ut. 7h gick fort men ikväll när alla andra går ut och festar går jag och lägger mig istället. Imorgon kallar gymmet och sen en runda på väla med mami förhoppningsvis. Typ bästa på hela året. och nej, inte mellandagsrean. att sätta sig, ta en fika och kolla på alla idioter som springer runt! Haha det är nöje om något!

Blääää jag längtar tills gymmet imorgon, all mat över jul får ju en att känna sig som en teletubbie. hahah men det går fan inte att låta bli. jag gillar julmat. Hehe

Nej, nu ska jag titta lite film och susselitussa. Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0