en torsdag!

tack David, för hjälpen med dagarna ;) haha helt förvirrad. idag var det iallafall inbokat träning med mami och gym, blev dock en annan ordning än tänkt men vad gör det? körde "bara" kondition på gymmet idag, 50min på bandet med olika lutningar i 25min och jogging 20min med 10min i lutning, och 10min utan sen 5min att hämta andan. sen fortsatte jag på andra sidan gatan med bowling direkt, testade lite släpptekniker och genomkörare för imorgon. - imorgon åker jag till Nässjö för att spela smålandstouren.
kasta mig sen i grillen, jobbar på brännan! Haha. efter det var jag helt slut. blev en lugn promenad hem för att duscha och göra sig klar, dagen är ju inte slut än! på med kläder, facet och lite smycken så ska jag snart kila ner till klotkastarstället igen för lagfest med mina boys. blir middag och sen drar jag nog mig hemåt, blir tidigt imorgon med körning och tjohejs.

:) hoppas ni mår bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0