en onsdag

som började väldigt tidigt, klockan 9 hade jag tid hos min frisör, Sara på United i stan. äntligen! två månader sen sist, vi väntade så länge för att jag blekte sist och det skulle få återhämta sig lite, mitt hår. även växa ut ;) yeeeea och visst tusan har det växt! och fått ny fin, rödare färg! väldigt nöjd. :) bild ser ni lite längre ner, vad tycker ni?
jag, som inte gillar julpynt, får fixa håret i en julig färg istället, haha.

efter det besöket gick jag hem för att äta frukost och vila lite innan jag skulle promenera ner till bowlinghallen för träning med skolungdomarna, ett nytt gäng som började förra veckan (men då var jag inte där) men oj, va duktiga dom var redan! håller på i 10v, ska bli kul att se vad resultaten kommer bli :)

påvägen hem skulle jag handla tzatsiki till min middag, gick till tre butiker och ALLA hade slut på tzatsiki, vad händer?! fick planera om hela min kvällsmat.. Och min kväll för den delen, har inte mått 100% idag så tog kvällen att vila istället för träning. blir full fart imorgon istället förhoppningsvis :)

sovdags!
count down: fyra

puss :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0