en fredag

som spenderas i Nässjö!
tog bilen och styrde uppåt landet. mest för att träffa roomie och så fick jag fördriva tiden medan hon jobbade med lite bowling. det skulle jag aldrig ha gjort. 8 serie, en tumme mindre och 1650. Ouch. tyckte att jag bowlade okej, det var lite knepigt och halvkänsligt men det fick duga. Gick in för att bowla slag, inte serien. Kollade inte mina rutor och det passade bra. Jag tyckte det var rätt kul att bowla. Tänkte inte så mycket. Kanske ska testa det fler gånger. Men i serie 6 gav min tumme upp av någon skum anledning! dumt. Trots allt rätt mycket bowling framför mig både ihelgen och kommande 3veckor. Ajaj.

Efter bowlingen kom roomie till hallen, vi snackade lite skit, åkte hem och rastade Ludde en sväng sen tillbaka ner till stan. Lagom tills Lotta & Mats slutat jobba och vi gick bort till Matlyckan för en middag! Oh My va gott. Buffé som man plockade rå mat och sen stekte dom upp vad man valt. Efterrätt blev kladdkaka. Yummmm

Nu har vi kommit hem och slängt oss på soffan i one piece. Sjukt mysigt! Vi ska se "i rymden finns inga känslor" - himla kul film! Imorgon går bilen vidare till Göteborg. :)

Ida hälsar!! :) såååå bra att vara i Nässjö, dom tar hand om mig. <3

& jag efterlyser någon som ska till Ullared?! Någon?!

puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0