dag två

för att börja med att berätta om hur svårt vi hade det att somna igår, jag och Carro. Heeeelt otroligt. vi pratar timmar. fick bli X antal rundor quizkampen i hopp om att bli trötta. till slut. klockan ringde tidigt, 07. en dusch, frukost och sen var det bowling som gällde. 8serier på Atlanta 38ft. vi pratade lösningar och använde oss av allt vi lärde oss igår. det var kul. Vi körde bet. Det var ännu roligare. Jag & Becka vann :)
sista delen av lägret fick man välja själv vad man ville göra, själv pysslade jag lite i shoppen med lite klot och insatser. har fått lite nya grejer att testa, återkommer om detta.
vi avslutade lägret med tidig middag och sammanfattning. Tror vi alla var överens när jag säger att vi har haft väldigt kul ihelgen! Det har varit oerhört lärorikt och givande.

styrde bilen mot Skåne och Ängelholm. kvällsmat blev fiskpinnar och potatismos, rena barnmaten! en film och lite kvällsmys fick avsluta denna kväll, som egentligen skulle bli tidigt i säng. 03.05 och jag sover inte än. Ajaj.

Men nu är det nog dags!
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0