count down: 6 days

idag är en sån dag som fick mig att längta lite extra. FRUKTANSVÄRT kallt här, både inomhus och utomhus av någon konstig anledning. lite värme hade inte alls varit dumt just nu. jag är så jäkla bowlingsugen också. baaaaaaah. blir typ tokig :) det känns verkligen att jag har varit hemma för länge nu, life on the road är rätt bra ändå.
det är dom där vardagsrutinerna som får en att längta iväg, men det är också resorna som gör att man längtar tillbaka till sina vardagsrutiner. en måndag, likt alla andra måndagar blev det 10h jobb. fixa, dona. hann även förbereda lite inför resan, har nu fått mitt visum till resan och även skjuts från flygplatsen. så nu är det faktiskt bara finputsningen och packningen kvar. och just ja, dom där 6 dagarna. låt det gå fort!!
 
imorgon är dock en annorlunda tisdag. jobbar bara en liten stund på dagen, sen blir det träning på kvällen. förberedelser förberedelser. och VÄRLDENS roligaste träning, BOX!!!! #lyckligtjej
har ni aldrig testat det så för tusan, gå! haha efter boxen blir det bowlingkastande med mor.
 
när jag tänker efter har jag faktiskt mycket kul inplanerat denna veckan. woho!
-box
-bowling
-färga håret
-mer träning
-core
-qatar
-ännu mer träning
 -nya kids på träningen
 
nu kööööör vi!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0