trött morgon mina vänner!

för god vad den inte. ögonen ville INTE vara öppna när klockan ringde 7. tur att jag har en sambo som ser till så att jag vaknar! pallrade mig ur sängen, på med gymkläder och mot gymmet! phewwww. de tog emot imorse men jag tog mig dit! blev 30min uppvärmning som igår sen körde jag mage & rygg. baaaaah tungt. but I'm alive.

på vägen hem stannade vi på favoritstället Subway för frukost, allt hemma i frukostväg är typ slut. har inte fått in handling i schemat. men vem klagar? :) tonfiskmacka yuuuummm

nu: äkta hemmafruar
efter det: desperata hemmafruar
sen: drömma om att bli hemmafru (jobb)
till sist: bowling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0