pheeeeww

trött tjej. vilken dag! sjukgymnast, direkt till jobb, äta frukost & sen börja jobba. direkt från jobb ner till bowlingträning i två timmar, 4manna matchspel på nya profilerna. sen raka vägen hem för att byta om till shorts och "springa-fort-skor" (som kiddo alltid säger) och ut på en runda! riktigt stolt över mig själv, jag brukar lägga av när jag tycker att det är tråkigt. men idag, var det kul, jobbigt och jag sprang hela rundan! 5,8km. Yay! Klapp på axeln är jag värd. jag börjar bli rädd för mig själv, träning har aldrig varit så kul. :) när jag kom hem efter joggingrundan blev det en lätt kvällsmat, har lite cravings på knäckebröd med korv & ketchup, hehehe asgött! nu blir det en dusch & sen sooooova.

om det kan vara av intresse så använder jag mig av iPhone-appen Runkeeper, där man kan hålla koll på träningen. Olika sorters sätt att röra sig på, mäter distans, hastighet osv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0