onsdag avklarad

haha det känns just nu som att jag mest bockar av dagarna. det är så mycket inbokat att jag själv blir lite.. uppgiven? känner mig lite som en robot. jag gör det jag ska, för att jag ska göra det. men lite vilja är det nog innerst inne, annars hade jag aaaaaldrig gjort det. då hade jag legat i min säng och kört filmmaraton. vilket iofs hade varit rätt gött. men nej, ajabaja! efter hårt arbete kommer belöning. jag vet det.

jobbet var lugnt, blev lite bakning och förberedning inför kvällen.
träningen gick sådär, rätt slut i både kropp & knopp så nu blir det bowlingpaus i två dagar. har trots allt bowlat 14h, på 5dagar i sträck. plus x antal timmar med gym & jobb. så nu blir det två dagar med gym och sen byter jag ut det med två dagar med bowling. känns som en bra plan!

även hunnit med att få undan ALL tvätt, fixat lite i rummet, nybäddad säng (finns inget bättre) så nu ska jag njuta av Celtic - HIF på tv. HEJA HIF!

peace out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0