Matmarknad

Mysig tillställning i stan. Mat från olika delar av världen, mycket coolt! Jag har aldrig varit den som vågat testa mat, det var först för ca ett år sen som jag inte hade något val, när jag började resa så väldans. Innan dess har det alltid varit pasta bolognese eller pasta carbonara, såg dom annorlunda ut än vad dom gör hemma så åt jag inte. då var det kört. men man växer tydligen upp, idag gjorde jag något som jag inte hade gjort för ett år sen, ätit krokodil & känguru hamburgare! coolt va? krokodil smakade typ som kyckling & känguru påminde mer om kött, typ oxfilé. det var gott, men nog inget jag kommer att äta igen. tänker för mycket på vad det faktiskt är jag äter :/ haha. efter matmarknaden skulle jag hämta sambo på stationen, han har varit i Göteborg och hälsat på. Han såg dock annorlunda ut när jag lämnade han jämfört med nu, ett gips och två kryckor extra. hälsenan hade gått av :( blääää! vi åkte ner till hallen och hämtade sambo nummer 1 och sen till Ica för att handla. Bilden visar hur det gick till :) haha. Nu är vi hemma, ätit fläskfilé med potatiskroketter. Yumm. Blir nog en sväng på ljusfesten ikväll också! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0