lördag 11/8

träningen gick bra igår, sista spelpasset var sjukt jobbigt dock, haha. sliten Sandra. när träningen var klar, promenerade jag hemåt för en dusch och sen tog vi bilen till Helsingborg för att träffa folk, speciellt Haffi som var på besök igen. för er som inte vet, en vän som bott i Sverige, bowlat för Pergamon han flyttade hem till Island i Maj-månad i år och nu var han på besök :) himla kul. blev ingen lång visit, vi var hungriga så på vägen hem tog vi med kinesisk mat hem, love it! jag bestämde mig för att vila lite.. lite blev mycket.. men jag tror jag behövde det.. vaknade upp och mådde bajs idag igen.. förkylning, ont i halsen, hosta. jag. orkar. inte.

nu är det top model Sverige maraton, perfekt! idag ska jag inte göra mer än vad jag måste. imorgon blir det turridning med två bowlande vänner, vilka kan det vara? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0