gym [check]

woooooopa. jag låtsas vara pigg. jag vill egentligen bara gosa ner mig i soffan och ligga kvar där hela dagen men nejnej! på gymmet idag blev det 30min på bandet, 25min gick med lutning (hastighet 6, ökning efter varje 5min, 2,5/5/10) sista 5 blev det springa 10,5 i hastighet.
sen körde vi ett varv i cirkelgymmet, 12 maskiner som tar hela kroppen. 20reps på varje med bara en snabb dryckespaus efter hälften av maskinerna. bra början kände jag! viktigaste av allt: stretching!

nu har jag fått i mig frukost, duschat och packat väskan. mot jobb och sen träningsmatch! ta de lugnt, vad är det? nu kör vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0