god morgon tisdag

fantastiskt trött tjej, men det är sånt som händer. har precis varit hos sjukgymnasten för min skuldra igen, känns bättre men vill ändå ha behandling så att det inte blir värre. och fröken Andersson skulle cykla dit. man kan väl säga att det känns "lite lätt" i rumpan att vi red igår. hahaha oh my. :)

nu sitter jag på jobb och väntar på att klockan ska bli 12, då börjar jag jobba. lugn dag, ikväll blir det lite fix på datorn - har en del jag skulle ha gjort i söndags.. hehe. meeeeeen då hade jag roligare saker för mig.

xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0