dags för fredagsmyyyyyyyys

ny helg! hej efterlängtade fredag. mina sista lediga dagar innan jobbandet börjar, tillbaka till verkligheten på riktigt. gym, jobb & träning. idag har jag iallafall tränat bowling med mamma. jobbar vidare på den nya startpositionen så att den ska sätta sig, mycket att tänka på men jag tror att detta kan bli riktigt bra! kom hem för en stund sen, slängde mig i duschen & gjorde vid mig. väntar på att mamma & pappa ska höra av sig, ska nämligen möta upp dom på stan för att gå en sväng på matmarknaden :) kanske testar något nytt? skriver mer om det sen :) xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0