dagens väder:

sol & värme! Hello you! tycker om när vi får umgås. idag varar det inte så länge dock, men jag drog på mig shortsen och ett färgglatt linne just cause påväg till jobbet. bara för att jag kan! jag är mycket väl medveten om att jag kommer lida lite idag, varmt ute menas med fruktansvärt varmt i kök på jobb. meeeeeeeeen om någon månad kommer ni höra mig klaga om hur kallt det är så what the hell ;) biter ihop, ska nog överleva mina 4,5h idag. slutar tidigare idag, bowlingen kallar! Ska spela min första start i Olympia ladies Open. Innan dess ska jag, Pernilla & loppan träffas för middag :)

från en bowlinghall till en annan när det är 20grader ute, så ja! jag njuter av den 10min promenaden jag får till jobb, hej då solen - jag hoppas vi ses snart igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0