Svensk Mästarinna!

26serier senare står jag som Svensk Mästarinna! ord kan inte förklara känslan som uppstår när man står högst upp på pallen och hör nationalsången. hur bra som helst, jag är så nöjd! det tog tre år innan jag var tillbaka som vinnare av SM på seniorsidan. 2titlar innan jag är 21år. www.swebowl.se läs mer där :)

jag får nu representera Sverige i europacupen i oktober månad, i Holland. det innebär alltså att jag får bowla 3 mästerskap i år! Yaaaaay

26games later, I'm the Swedish Champion! Words can not explain the feeling you get when youre on the podium listening to the national anthem. I'm so happy with my weekend. It took me 3years to get back in the winning circle. 2titles before I'm 21years old!

I will now represent Sweden in the Europeans Individual Cup in October, in Holland. That's means I have 3 championships this year, woooopa!

Thanks to everyone supporting me!!



Kommentarer
Bror

Stort grattis!!

2012-04-09 @ 21:36:42
IM B

Du var helt outstanding. Satt klistrad framför datorn, men ångrade mig att jag inte hade kört till Malmö för det måste ha varit jättekul att se Er damer och även killarna höga siffror överlag.



Lycka till i framtida tävlingar.

2012-04-10 @ 19:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0