planeringplaneringplanering

är stolt över mig själv att jag pallrat mig runt stan och fixat allt jag behövde fixa trots en trött kropp. packningen är klar i tid, jag hann med allt, har tid över(?). börjar bli orolig om det innebär en bra start eller dålig start på resan?
jag hoppas iallafall att allt går smidigt imorgon, det behöver jag. känner mig smånervös, faktiskt. jag brukar inte vara det, men när det väl händer brukar det ske rätt så bra saker. kan det fortsätta så? tack!

och de vanliga frågorna jag ställer mig själv när det är ny resa på g: har jag packat allt? är allt fixat? klot, skor, bowlingkläder? (allt annat går att köpa!) and the big Q: ska jag sova eller stanna vaken?
i detta fall är nog att stanna vaken det bästa för tidsomställningen, men kortflygningen till London och väntan på 2,45h känns sådär utan sömn.

för er som vill följa resultat osv, ni kan hitta det via worldtenpinbowling.com & world tour eller också bowl.com - tournaments - Queens
där kan ni även hitta spelschema, jag tillhör grupp B. och när ni ändå är igång så håll tummarna.
kommentera gärna ifall det är något speciellt ni vill veta/se denna resan :)

vi hörs när jag kommer till andra sidan vattenpölen,
godnattpåer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0