god morgon mina vänner!

upp & hoppa! antar att alla redan är uppe, men nu är det min tur. ta en dusch, gå ner och äta frukost. samt ta en funderare över det där med sweeper-tävlingen. har insett att så många inte är här än och ska spela? vi får väl se hur jag gör. men först this girl needs some scramble eggs and bacon!
jag har iallafall träning vid 3 vår tid, 22.00 hemma. så det är väl inte jättehemskt om jag väljer att inte bowla sweepern. idag får jag iallafall reda på vad vi ska spela på för profil, hur den ser ut. nej det har jag inte fått veta tidigare!

dags för dusch!
hörs senare :)

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0