ÄNTLIGEN!

idag bowlade jag bra, fy va skönt. flyttade fram lite i ansatsen för att jag kände att jag inte hade kontroll på sista steget, RÄTT BESLUT! jag började bowla ordentligt och fick lite mer flyt i det hela. ställde ändå två hål efter strikerader eller 9an ett par gånger. Känns bra inför morgondagen, ligger på en 20e plats. Imorgon bowlar vi 5 serier till, topp 48 går till matchspel och topp 16 står över första rundan! Så målet är topp 16, kanske 30poäng upp dit. Men bowla bra framför allt!
Nu är vi på en restaurang "on the border", en mexikans restaurang och ska äta fajitas! Ikväll tar vi en runda till down town för att se staden lite :)

Bowlar igen 9.00 imorgon bitti! Håll tummarna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0