life's for the living

en vanlig vardag. ni vet. klockan ringer. man stiger upp. äter frukost. klär på sig och går till jobbet. man jobbar. 9,5h senare går man hem. slänger sig på soffan. och där sitter man tills man är tillräckligt trött för att gå och lägga sig. som en vanlig vardag.
 
idag känner jag mig lite tröttare än vanligt. just nu på kvällen. soffan är extra skön. och tanken på att jag har en ledig dag imorgon, iallafall från jobb, gör mig varm inombords. malmö på förmiddagen för att träffa min läkare, gym på eftermiddagen och träningsmatch på kvällen. yao.
 
kan dela med mig av en kul grej. nästa resa är bokad! jag kommer att vara hemma en stund till, nästan exakt en månad. men sen bär det av till Kuwait, hemma i två dagar och sen München. givetvis för bowling. men herrejisses vad jag längtar. är så tävlingssugen så att det är tokigt! mer mer mer.
 
men vi får ta en dag i taget.
nu - tvmys och sömn
 
- an ordinary day. you know. alarm goes off. you get out of bed. eat breakfast. get dressed and walk to work. you are working for 9,5h and then you go back home. lay down on the couch and you stay there until you are tired enough to go to sleep. an ordinary day.
 
today, i feel tired. couch is so comfy. and the thought of having a day off, at least from work, tomorrow makes me happy. going to malmö to see my doctor tomorrow morning, going to the gym in the afternoon and have a match to bowl in the evening. yay
 
have some good news for you guys. next trip is booked. i'll be home for almost a month to be exact, leaving for Kuwait on march 12. im home for two days inbetween the next trip, which will be Munich. all for bowling of course. im so excited and i cant wait!! 
 
but yea, one month....
now - tv and some sleep
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0