sentimental tuesday

Warning. Swedish post. 
Google it if you want do :)

Det är tisdag. Vad jag trodde skulle bli min pappa födelsedagsfirande blev ett delat firande mellan hans födelsedag och en överraskningsfest för.. mig. 

Jag kan inte greppa om alla känslor inom min korta kropp. Jag landade igår, efter den mest känslomässiga resa jag någonsin varit med om. 
Att lyckas, ja - jag säger lyckas trots jag förlorade, för i mina ögon vann jag mer än vad jag någonsin vågat hoppats på, låg så himla bort i mina tankar men egentligen ändå så nära. 
Jag har jobbat så vansinnigt mycket med min mentala bita på sistone för att vara redo för det här.  

Redo eller ej så tog jag mig dit jag drömt om i hela mitt liv. 
Jag kände mig redo. jag bowlade för allt jag hade. Varenda liten kroppsdel, men jag lät vilja  ta över i ett slag. Det kostade mig mer än vad jag någonsin kunde tanken tyvärr.  
Jag ångrar dock inget.  Just då. Just där och då bowlade jag det absolut bästa jag kunde. Hon också. 

Jag kan aldrig ta ifrån henne att hon bowlade en så bra serie. Jag gjorde allt jag kunde men denna gången var det inte tillräckligt.  
Men ingen kan ta ifrån mig att jag har den mest fantastiska familjen och vännerna någon, någonsin kunnat önska sig. 

Idag när jag var inställd på att fira min pappa, tåget blir försent osv osv, så efter många om och men så överraskar mina fantastiska vänner mig. Jag hade aldrig kunnat drömma om något liknande, det är för bra för att vara sant. 

Att ni, Emma, Amelie, Emily, Viggo, Anna, Johanna, Viggo, Zacke tillsammans med min underbara familj planerar att överraska mig betyder så oerhört mycket mer än ord kan förklara.  Jag kunde inte ens greppa om situationen, jag förstod verkligen inte. Det är så betydelsefullt för mig att jag kan leva på detta i många år framöver. 

Jag är så tacksam över att ha de mest fantastiska människorna i mitt liv.  Jag älskar er av hela mitt hjärta.  ♡ 

PUSS 
s




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0