Yay

Vidare till steg 2. Lyckades avsluta bra med en 243 serie och behövde därmed inte oroa mig. Skönt att få göra siffror när det behövs.
Jag har tidigare haft lite problem på nyoljat men idag började jag med min Defiant som inte hittar på något oväntat, har energi kvar när den väl träffar käglorna. har tidigare försökt spela banan/profilen mer, nu spelar jag mer bestämt. kanske fel, kanske rätt. men det funkar för mig. får hoppas att det fortsätter så. jag använder mig av tre klot + spärrboll. Defiant, Crossroad och Frantic.

I nästa steg spelar vi 6 nya serier. Topp 12 går vidare tills imorgon. Vi börjar 19.00 vår tid. Heja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0