god morgon från götelaborg

pigg och vaken vid halv 8, bara ett få timmars sömn efter en danskväll på stan med fina vänner. det är något jag älskar. att dansa. varför spendera lördagen med något man tycker är tråkigt när man kan göra något man tycker är roligt? ;)

nu sitter jag iallafall i Strike & Co. och tittar på boysen. jag klagar kanske på fel sak men vafan gör jag här? inte ens match. killarna leder med 10-0. dom är grymma. vårt lag alltså. resten vet jag inte vad dom gör. jag hade kunnat sova nu. men man vill ju inte missa en 20-0! ;)

senare blir det Partille för match mot Pergamon. DET kan bli match. förlåt mig, kommer bli, ska bli. damn. det får man inte missa! 15.00 gametime

har även skaffat två nya leksaker. en Brunswick C-system versa max & en Storm victory road. nöjd tjej.
stort tack till Göran på VBS Brunswick.



Kommentarer
Nina

Intressant borrning på Versa... Hur är din tanke med det? (Eller han som borrat.. ;)

2012-09-16 @ 20:38:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0