Official practice

Beslutet är taget, det blir 35ft och 40ft. Vi har precis tränat på de officiella profilerna. Jag, personligen, tycker inte att det känns som 5ft skillnad. Jag kan spela med samma klot och få riktigt bra reaktioner på båda underlagen. Det var inget svårt beslut att välja bort klot idag, det tog ca 3,5minut. Man får endast checka in 6klot till tävlingen, övriga klot man tagit med sig får inte lov att vara i hallen. Jag valde bort min Natural (urethane), en av mina Victory road och även Frantic. De kloten som får vara med i tävlingen är följande:
C-system versa max
Victory Road
Critical Theory
Hell Raiser Revenge
Defiant
Spärrboll

Vi har även blivit indelade i grupper, både jag och James är med i grupp A. Jag börjar imorgonbitti klockan 9 på 35ft och James spelar imorgon 18. Vi spelar 8 serier. Innan första cuten så ska vi ha spelat 24 serier. 8 på kort, 8 på medium och 8 på combined (vänster bana medium, höger bana kort - AMspelsätt). sen går topp 8 vidare för matchspel.

innan allvaret börjar är det en grej som återstår, opening ceremony ikväll 18.00

hörs efter det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0