chi fick jag

där fick jag för att jag sa att jag "tog igen" sömn. pffffft. 3h sömn inatt. kunde icke somna. klarvaken och när jag väl somnade sov jag fantastiskt dåligt. klockan ringde 7.30, upp och hoppa. mot sjukgymnasten för min dom. ingen styrketräning på 3v och ska boka tid hos läkaren för att förhoppningsvis få en röntgen så att vi förhoppningsvis kan få ett positivt besked, att det inte är något knas. håll en tumme, snälla?
iallafall. efter det drog jag och mami till gymmet. PW på 6,5km i lutning med ökning. satt där det skulle.

slängde mig sen på soffan en stund. vilade. gick upp, lagade mat. sambo kom hem. myste med knäckebröd och té. gick och tränade. spelade korpen, vinst med 9-4 & slängde in 918 på räven. heja heja. kom hem till lagad mat. yummmmmmmm ugnsbakad falukorv med potatismos.

nu blir det världens mest intressanta program "Stalkers" innan sängdags :)

puss på er

och ja, liten förändring:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0