ogenomtänkt morgontur

att jogga i långbyxor och extra tröja i 18grader och strålande sol är inget jag rekommenderar. men jag välkomnar sommaren med öppen famn!
blev 4km nu på min morgon (er eftermiddag). invigde mina nya fina, jättedyra skor, men dom är värda de priset, riktigt bra skor!
hamnade tillslut i bowlinghallen, har nyss ätit middag och tittar på bowling. båda bröderna i final, hejaheja! :)
igår överraskade jag sambo med en städning av lägenheten! :) börjar få energi igen, laaaagom till den riktiga bowlingen börjar igen :)

kanske blir lite träning efter dom spelat final?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0