joråsåatt

denna tjej var inte pigg när klockan ringde. men det var bara att göra sig redo för 8 serier bowling. löste det ok, gjorde pari iallafall. bowlade riktigt bra på slutet, hade problem att få med mig alla 10käglorna i början. blev antingen eller. mycket spärrträning gjorde inget.

efter en dusch mötte jag upp mami för en shoppingrunda & lunch på stan. gick till Intersport i stan och hittade ett par Sverige-shorts lagom till EM & VM! åkte även på ett annat Intersport utanför stan och inhandlade ett par nya joggingskor, vad tycks?
jag som älskar skor, men fy jisses vad joggingskor är dyra. 1900kr.

mysig dag med mamma. :) när jag kom hem från bowling & stan somnade jag bums på soffan. heeeelt slut. vaknade nyss, mamma kom och lämnade mat till mig. tack <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0