hej Göteborg!

resan hit var jobbig, det var väldigt dåligt väder i Nässjö - vilket ioförsig inte är ovanligt. det var halt så in i bomben, de blev ett par sladd. två timmar senare kom vi fram till ett något varmare och regnigare Göteborg. vi hade samling vid 12 och började lägret med middag, lax & potatis, min favorit! när middagen var klar gick hälften av oss in i teorisalen för en genomgång med Malten och vår alldeles egna Martin Larsen. Klotkunskap som hette duga! Väldigt intressant och lärorikt. Jag tackar och bugar för detta. När hjärnorna var fullproppade med information var det dags att ge sig ut på banorna, lite uppgifter och filmningar. Kollade igenom och jämförde gamla filmer (från Januari 2012) med de från idag. Den här tjejen blev tårögd. Av lycka. Vilken skillnad! & till det bättre. Det var verkligen en klapp på axeln. Det betydde verkligen mycket inför kommande tävlingar!
..och sen var det dags för mat igen. vi gillar mat! Haha. Spaghetti och köttfärssås, en till favorit. "Typiskt"
dagen i bowlinghallen tog slut där. på vägen till hotellet stannade vi på hemmakväll för lite godis. Scandic Backadal var nästa stopp. Rum 319. Med en stockholmare. En Carro. Det började direkt. En vild diskussion. Hahaha.
Dagens problem: Vilka färger blå-vit eller gul-röd?
En skåning hade rätt. Blå-vitt.
Hehe

på schemat stod det team building. fantastiskt roligt. vi fick veta att vi är riktiga vinnarskallar iallafall (som om att vi inte visste detta innan). olika övningar i lag om 3pers. både vara smart-övningar, memory, ishockey, bygga klossar osv. tävlingstjejer är vad vi är! bilden nedanför visar vilka som vann.

nu är vi uppe på rummen, jag, Carro, Ida och Helén snackar skit och tittar på film. ett bra avslut och en bra uppladdning inför imorgon, då blir det väldigt mycket bowling. får väl se om min stackars tumme biter ihop!

dagen kostade mig rösten och lite varma kinder. en hosta som inte vill släppa. jag hoppas bara att det bara är för ikväll. ska ta värktabletter innan jag går och lägger mig.

hörs imorgon mina vänner!
godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0