hejdå gbg

två matcher och lite mat senare är vi påväg hem. vi vann en och förlorade en. jag ger min egna insats ett ok, ett godkänt. lite fix och trix, bowlade riktigt bra på den längre profilen (42ft).
när vi var färdigbowlade tog jag en dusch, Joline kom ner till hallen för att säga hej - bästa! vi åkte till stan, nära Liseberg för att äta på Jäines stammisrestaurang, haha. mmmmm god mat.

nu har vi skjutsat hem Joline, nu bär de av söderut! riktigt kul helg med boysen. och himla glad för att jag fick träffa min fru! <3

bild nummer två - citerar Joline: "du har ju ändå potential att bygga en hamn!" hahaha märks knappt att hon gått estet.. och ja, hon brukar leka med mat ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0