Hej helg

http://hd.se/sport/2013/05/03/ovardigt-slut-for-petad-helen/

Ja, det händer ju inte allt för ofta att dom skriver något i tidningen om bowling. & när en stor uttagning har skett så bör dom ju skriva en rad kan man tycka. Jag, personligen, tycker att det är rätt tråkigt att gå in och läsa mer om de som inte blev uttagna än de som fick en plats. Jag förstår fullt ut att man kan bli förbannad & besviken, det var inte längesen jag fick samma besked. Men jag känner mig lite besviken jag med, på att min glädje inte ska få synas. Jag är vääääääldigt glad över att jag fick fortsatt förtroende i laget. Jag är också vääääääldigt glad att det inte är jag som är debutant i landslaget i år med tanke på artikeln.
Det kanske inte är så speciellt längre när man kommit med något år? Kan väl säga att vi isåfall ser på det lite annorlunda. Jag har slitit som ett djur efter att jag fick tråkiga besked vid en uttagning för snart ett år sen, och det har gett resultat. Jag är oerhört, fantastiskt jävla sketa glad för att jag blev uttagen. Jag ska få bowla ännu en VM. Hur grymt?!
Tackar hjärtligast för alla sms, mejl & inlägg på Facebook! Ert stöd är grymt.

Vill tillägga ett stort grattis till årets debutanter! Även till Victoria Johansson som tagit sin plats tillbaka. :) slänger in Rebecka & Joline här också, mina guldkompisar sen EM, välförtjänt & jag är glad att ännu en mästerskap delas med er!

Jag har iallafall en dejt med lokaltidningen senare idag. Jag kan bara hålla tummarna att deras artikel kan bli roligare.

puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0