Squad 2

min plan var bra, i början iallafall. 1286. min Defiant rullade riktigt bra. jag bytte till min Marvel Pearl efter någon serie, blev väldigt stark i brytet men den såg väldigt bra ut. jag hade rätt många hål, men förutom det så hade jag inga tomrutor. så egentligen ska jag väl göra samma sak imorgon, fast lite bättre? jag tror jag satsar på det.

nu ska jag bara ta det lugnt, vila lite och kanske kolla en film. laddar upp för imorgon, har skaffat mig lite godis också! hehe.

Finland är förutom bowling väldigt kallt. Det är mycket snö, så vi håller oss inomhus! Det är dyrt, det är konstigt språk men vi har det bra.

Puss!

My plan worked out pretty good, but not good enough. 1286. My Defiant rolled very good in the beginning. I also used my Marvel Pearl which worked after a few games, strong break but I liked the look on it. must admit that I had a lot of splits, but except for that, no open frames. So I guess tomorrow's plan will be the same, just to do it a little better? yes, I believe so.

Finland is saying hi, it's very cold over here. A lot of snow, good for us we are bowling indoors. It is one expensive country with a weird language but we are enjoying our time over here so far.

Xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0