Godmorgon!

Idag var en oerhört ointressant dag.
Fick lämna Göteborg för att åka tillbaka till verkligheten. Tog tåget vid 9, powernapade på vägen hem. Anlände en kvart innan jag började jobba. Gick till jobb & där var jag till klockan 21 igår.
Blev en tidig kväll igår, gick och la mig i princip direkt när jag kom hem. Rätt så skönt. Sover lite bättre nu. Hoppas det kan hålla i sig!

Klockan 08.02 imorse var det någon idiot som började borra ovanför. Klockan är ny 08.39 och dom håller fortfarande på. Jävla nötter. Får väl slita mig från sängen nu, börjar ju trots allt jobba om 40min.

Jobb: 9.30-21/22
back to reality


tack fru för en bra helg <3



Kommentarer
Fru

Kom tillbaka snart så vi får fortsätta forma våra rumpor! :) <3

2013-02-27 @ 15:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0