BAM

knappt lycklig tjej. jag berättade att det hade varit något som spökade på sistone, yep det var på de längre profilerna. min teknik kom i kläm när jag skulle flytta längre vänster. det som jag löste i torsdags gav resultat idag. BAM baby
Ja, även nytt material gjorde susen - nerkärad i min IQ Tour Pearl!
Älgen 44ft vinst med 18-2 & matchbäst på 943. det innebär också serieseger i elitserien med de ljusblåa tjejerna. åh, vad jag tycker om mitt lag!

Lokala tidningen var där och intervjuade, fotade & filmade - för er som vill se så hittar ni detta på hd.de på sportsidorna :)

Efter spadermatchen skulle jag egentligen till nästa match med BK FH Engelholm men det tog lite för lång tid så jag hann tyvärr inte. Fick dra ett pass på gymmet istället :)

NU däremot, ska jag fira. Fira en vinst, en serieseger, att jag bowlade väldigt bra & sist men inte minst min kära vän Ola som hade premiär på en av restaurangerna igår.
En av två fuskdagar använda efter ikväll, men vet ni? Det är jag fan värd!

Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0