Outback Steakhouse

Igårkväll bowlade Ida, blev tyvärr inte så högt som vi ville så vi fick istället gå och shoppa för att komma på bättre tankar. anledningen till shoppingen var delvis för att min handväska (som jag köpte här för nästan exakt ett år sen) gick i sönder och jag behövde helt klart en ny. vi kom till det andra köpcentrumet, Siam Discovery innan vi började handla på oss. Conversebutik till min räddning. Mina vita är så skitiga och slitna nu så det var dags att köpa nya. & hur jobbigt är det när de kostade 250kr? haha yes, det blev två par, ett par blåa och ett par vita. Efter det traskade vi över gatan till MBK där vi blev ovänner med alla som jobbade, vi prutade lite hejvilt, inget oförskämt dock men jisses vad arga de blev. fick iallafall tillslut med mig en av väskorna jag ville ha samt en klänning. Hittade även en present till Kiddo, han önskar sig en klocka och hans favorit är blixten mc Queen, så vad passar om inte en klocka med blixten på? :)

vi behövde ju även lite mat. Jaime visade oss till en amerikansk kedja, med australiensisk inspiration. Outback Steakhouse. och jag har härmed en ny favorit restaurang. DAMN va gott! åt en riktig kyyyydabit med pommes och grönsaker. passade på med en efterrätt också, vilket till slut blev ett bet som ni kommer att få se i videon lite senare.

Just nu sitter jag iallafall i bowlinghallen, Ida bowlar och jag hejar. Jag ska bowla lite senare idag, så som vanligt: håll tummarna!!

dag 2 är nu uppe på IABowling på youtube. denna del är vi inte med i då vi bowlade, men jag tycker allt ni ska slänga ett öga på den! det är de värt!!
http://m.youtube.com/watch?v=kbZO1GmxZ8A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0