mys i Båstad

jag, min mor, min vän och hennes mor tog bilen till mat & möten i Båstad för en lunch. min vän, Emma har nämligen jobbat där i sommar så vi tog en sväng dit dels för att lämna några tröjor och även för lite mat. åt en god kycklingwok, brukar inte gilla när det är en stor röra men detta var faktiskt gott! himla mysigt ställe, dit borde ni åka!

efter lunchen tog vi en tur till boarp, där finns en skoaffär, en blomsteraffär, en köttbutik, grönsakshandel, tygaffär, barnkläder och en lågprislada. & det är vääääldigt kul att gå i en sån affär. hittade massa kul grejer vääääldigt billigt. love it!

nu är vi påväg hem igen, lite träning & sen gym innan kvällsmys.
hej fredag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0