Copenhagen - Bratislava

Norwegian - kan man annat än att älska detta flygbolag? särskilt om man är en liten nörd som mig och få abstinens om jag inte har internet/wifi på 5min. hahah detta underbara flygbolag har wifi på hälften av sina flyg (so far, ska bli på alla) och jag lyckades pricka rätt flyg. här sitter man högt upp i luften, 1a raden i flyget (gott om benutrymme för mina otroligt långa ben) och underhåller sig med 2ipads och 1iphone. hehe
tacka vet jag blogg, facebook, instagram, spotify och sist men nog bäst whatspp!

flygningen till Bratislava tar 1h och 25minuter. när vi kommer fram är det raka vägen till hallen för att slänga av kloten, kanske kolla lite på de som bowlar klockan 17, några av de svenska ska bowla då. sen en sväng till hotellet innan jag ska bowla 21.00 ikväll.


alla tips på vad man kan göra i Bratislava är välkomna!
-Tack Vibeke för förslagen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0