time to make a decision

jag känner att det är dags nu. jag har försökt, försökt och åter försökt. jag har hela tiden försökt hitta de små detaljer som blivit bättre, jag har försökt hålla humöret uppe, jag har försökt tro på mig själv i alla lägen. Men nu får det vara nog. jag behöver tid. jag har tagit beslutet att avboka/ställa in min nästa tävling, vilket skulle bli Florens. jag behöver vara hemma, träna, ha kul, spela matcher. bara få vara. ingen press, inga förväntningar. jag ska bli bra igen. jag ska bli bättre än vad jag varit. men jag måste ge mig själv chansen att bli det. okej nog om detta. nu vet ni. jag är på botten just nu när jag ställer mig på en tävlingsansats. jag ska kravla mig upp och bevisa annat i december i Qatar. det är mitt mål. kan ni hjälpa mig med detta? tack. <3
detta har också varit anledningen till bloggpausen. jag har behövt detta. just nu är det mycket som ska trilla på plats, beslut som ska tas och grejer som ska göras. detta är bara en början.

idag. vad har hänt idag?
*träning med världens bästa elever från Ängelholms skolorna, årskurs 6. blir alltid lika glad av att vara på träningarna med dom.
*tvättat. välbehövligt.
*ett återbesök på gymmet. jisses va bra. längesen det har gått så bra som idag, det kändes lätt men tufft. haha. WO-schema finns i bild.
*1,5h bowlingträning. givande & väldigt kul. profil: björnen 42ft - spel från pil 1-4, 5slag ska vara i fickan innan man får gå vidare till nästa pil. väldigt bra för att lära sig höja och sänka hastighet, även handrörelse, mer bakom, gå runt mer osv.

har precis kommit hem, ska slänga mig i duschen och sen vidare på soffan. :)

x



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0