just wow!

vi har anlänt! alla våra väskor kom hit också. inte alls illa när det händer! från flygplatsen tog det ca en timme med buss, vi blev hämtade av tävlingsarrangörerna. hallen var himla trevlig och bestod av 16 banor. vad jag inte gillar är dess ansats. Glömde nämligen skridskorna hemma. isbana rent av. men bytte sulor och använde skoborsten en hel del så funkade det rätt smidigt till slut. det var trots allt bara den inofficiella träningen än så länge. officiella äger rum imorgon, profilerna blir då även officiella. vad vi vet nu är att det blir 35+/- 1 ft & 40+/- 1ft.

nu har vi även checkat in. yikes vilket hotell! sjukt fint. jag har ett eget singelrum (dubbelrum är samma) med stor säng, stor badrum med stor dusch med både vanlig och regnskogsdusch samt egen jacuzzi. jag klagar då inte!! tror jag kan överleva här i en vecka. :)
har även fått i oss lite mat, åt nere i restaurangen på hotellet - grillad lax med pasta och hollandaisesås, snickerskaka med grädde och caramelglass till efterrätt. haha livet är inte jobbigt just nu.

men åter till tävlingen. imorgon tränar vi 13.30. efter det vet vi även vilken grupp vi tillhör, som i sin tur förklarar vilka tider vi bowlar. läsa om tävlingen och hitta resultat kan ni göra här: http://www.ecc2012.eu/

nu ska jag slänga mig i badet, bubblor på! vi höra imorgon, godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0