Start 3

Efter en räk och tonfiskmacka var jag redo att bowla igen. Trodde jag. Första två serierna löser jag sjukt bra, men sen blev det så knepigt. Det kändes som att alla bra slag blev en kägla över och när jag gjorde förändringar så blev jag straffad. jag fick inte rätt på det, testade min framtid tidigare men jag har inte spelat något med dom bollarna innan så kan dom inte så väl. Men det känns som en bra genomkörare innan EM. Jag kunde koncentrera mig på linjer och klot istället för teknik. Otroligt skönt att få bowlat lite tävlingsserier innan vi åker. Ja, som ni förstår så räckte det inte till final. Blev 1269. Men bara att se fram emot kommande vecka - mot nya mål! Vi åker på onsdag, Tilburg - Holland.

Någon som vågar gissa hur många medaljer vi får med oss hem?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0