En dag kvar!

Vaknade upp väldigt förvånad, jag kunde röra på mig!! Haha lite stelt men otroligt mycket mildare än vad jag tänkt mig.

Sista träningen innan avfärd är avklarad. Kan man bara bestämma att man behåller samma känsla och självförtroende nu? Då kommer kommande veckor bli bra!
Jag har fullt upp med att fixa det sista inför resan. Har fortfarande inte börjat packa, det är sååå tråkigt! Just nu sitter jag och gör min packningslista iallafall, där jag skriver upp allt jag behöver ha med mig - när jag väl packar ner det, stryker jag det på listan. Enkelt och ökar chansen att få med sig allt man behöver :)

Kvar på min "att-göra" lista är:
Färga håret
Packa
Hämta sista tvätten
Fixa dator med filmer

Imorgon 08.30 går bilen mot Kastrup i Köpenhamn. Woho, mot EWC i Tilburg, Holland!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0