två

dagarna går sååååå lååååångsamt.
jag har vaknat två dagar i rad och inte känt mig fullt bra i kroppen och har därför prioriterat vila framför träning. vill vara i bästa möjliga skick nästa vecka. det är en viktig vecka - om ni inte redan har förstått detta. haha.
jag har därför bara utrett det viktigaste, fixat lite på banken, tränat lite bowling, gosat på soffan. bara det allra viktigaste, min soffa behöver också kärlek!
igårkväll sprang jag runt som en liten flicka på julafton, testade massa gamla sommarkläder - för i Qatar finns det vissa bestämmelser. man får inte visa knä och axlar, eller helst låta bli. och ja? europeiska sommarkläder är väl kanske inte det mest lämpliga. eller inte mina europeiska sommarkläder med korta slitna jeansshorts och virkade toppar som är see-through. tror inte att detta kommer att uppskattas och fick därför gräva lite djupare in i garderoben. thank god för att jag gått till gymmet på sistone och blivit någon millimeter mindre så att jag kommer i mina gamla favoriter :') och JA jag tjatar om denna resa - men åter igen JAG LÄNGTAR SOM EN TOK! har aldrig börjat dra och slita i kläder så många dagar innan för att börja packa. funderar på hur mycket skor jag kan få med mig, vilka spelkläder jag ska ha, att jag absolut inte får glömma bikinin, om jag skulle överraska min roomie? mmmmmm jag tror nog det ;) hehe vad tänker jag inte säga, för hon läser nog här..
 
men nog om allt packande. ni får läsa mer om det imorgon ;)
minns ni våra resebloggar som fanns för thailands-resan? de blev ju tyvärr inte fulländade då de gjorde inbrott i Jaime's bil och tog i princip allt, datorer, hårddiskar, kameror. you name it. vi gör ett nytt försök den här gången, lovar att säga till så fort det finns på youtube! bloggen, instagram och möjligtvis lite facebook kommer hålla er uppdaterade också :)
 
vad har jag annars gjort idag?
inte ett mög. haha och så jävla gött är det.
vad ska jag göra imorgon?
mysa med sambo!
 
jag har helt glömt vad jag egentligen ville berätta med dagens inlägg. men ja, en liten update iallafall. hahaha trött jag blir på mig själv ibland.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0