Squad 2

Igår tog jag en ledig dag. Dels för att jag inte hade några klot och sen var jag mest irriterad på situationen så det kändes inte lönt att lägga pengar. Vi tog en runda till Villagio, ett shoppingcenter som påminner om Venedig, kanal inomhus med gondoler och målad himmel som tak. Väldigt mysigt ställe med mååånga roliga butiker. Vi åt lunch och tittade lite men hann inte så långt för att Ida skulle spela. Blir nog mer än ett besök!
Ida bowlade, gick sådär, blir nya tag idag. Jag fick åka en sväng till flygplatsen, några av bowlarna hade tydligen sett min väska på flygplatsen men när jag ringde och pratade med flygbolaget så letade dem fortfarande efter väskan. Vi bestämde att jag skulle åka dit, med hjälp av killen som har hand om tävlingen. Killen med kontakter. Vi kom till flygplatsen, fick gå in personalvägen, fick personligen gå in i bagagerummet och leta efter min väska och nog fan stod den där! #varförjobbarallaidioterpåflygplatser?
Jag undrar hur länge den har stått där!

På kvällen var vi bara på hotellet och kollade film, sparade alla krafter inför idag.

Vi sitter nu i hallen för att äta lite frukost innan starten, bowlar klockan 12.00 (10 svensk tid) håll tummarna!

Internet bråkar supermycket!! Nyss spelat min andra start, ökade med sisådär 200poäng. 1281. tänkte öka lite mer imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0