frukost à la america

en dusch senare gick jag till frukosten, fick beställa och drog ett säkert kort med scramble eggs, bacon och toast samt apelsinjuice. väldigt gott! tog en morgonpromenad bort till närmsta bensinstation och handlade lite, vatten, frukt, hårspray & en muffins :) jag som tog med mig hårspray glömde givetvis det i bowlingväskan som står i min väns bil någonstans här i Texas, haha. Typiskt. Men nu är jag räddad. Ska äta min muffin nu! yummie.

& för övrigt så hittade jag en skylt utanför min dörr, hur ska jag tolka detta när min vän bokade hotell till mig? medvetet? (se bild nedanför)

vill även konstatera att det är lättare att gå i högklackat än flippflopps.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sandraontheroad

This is me. Sandra Andersson. In this blog you get to follow me on my adventures all around the world for bowling.

RSS 2.0